Copyright : Bowlingvereniging Hoogeveen 2014/2018    Foto’s: Sander Kikkert

BOWLINGVERENIGING HOOGEVEEN

Informatie voor nieuwe leden:

Speel je af en toe bij Kiri Bowling en zou je wel vaker willen bowlen. Dan kan dat in verenigingsverband bij de Bowlingvereniging Hoogeveen. Er zijn een aantal mogelijkheden om bij de vereniging jouw balletje te gooien. Ben je beginnend bowler, dan is dat absoluut geen beletsel om bij vereniging te spelen. Het gemiddelde van de leden ligt tussen de 100 en 210. Heel divers dus.

Senioren:

De vereniging speelt haar wedstrijden op de maandag(trio’s)- en woensdagavond(dubbels).  Speeltijd is van 20.00 tot ongeveer 21.30 uur. Heb je toevallig één of twee vrienden of vriendinnen, dan kun je gelijk instromen in één van deze leagues. Als je alleen inschrijft, dan proberen we je in te passen in een team.

De kosten:

- Drie games op maandagavond: € 8,25

- Vijf games op woensdagavond: € 12,00

Naast deze kosten betaal je een jaarlijkse contributie

Jeugd:

De jeugd speelt op woensdagavond van 18.30 tot 19.30 competitie en op maandagavond wordt van 18.30 tot 19.30 uur training gegeven. In de schoolvakantie is er geen competitie.

De kosten:

Voor een seizoen bowlen zijn de kosten € 50.  Voor dit bedrag speel je op maandag competitie en wordt op woensdag training gegeven.

Naast deze kosten betaal je een jaarlijkse contributie

(Nieuwe jeugdleden betalen € 50,00 per jaar.  (Dit bedrag is inclusief € 31,25 contributie))

Mocht je interesse hebben, kom gerust langs op één van de bovengenoemde avonden.